Followers

Kotex- Overnight

Oh. Hai. Sudah lama aku tak mengupdate belog neh. ARGGHH. Rindu untuk mengupdate tiap hari tapi ape kan daya BZ memanjang dengan assignment (ceh padahal fesbuk kau bleh plak on9 selalu). Jadi saya ingin bertanya kan khabar kepada anda dan belog ini, korg okeh tak? Puasa tak? Eh, belog mane buleh berpuasa. Ye tak? Korg puasa tak? Eh,tiba-tiba aku teringat air 'COOL BLOG' kat tesco. Ice blended oreo.Pergh! Sedapnye. 

neh la cool blog. Aku tatau neh perisa ape. Nampak cm tak sedap je. HAHA
 Aku mahu ICE BLENDED OREO!
(pergilah tgk website die, siap ade lagu lagi. HAHA)

********************************************
Err. Okeh da lari topik. Ha, jangan korg salah paham pulak. Aku bukan nk bercerita tentang KOTEX. Bukannye. Highlight sket, Overnight! HAHA. Ye. Untuk makluman korg, arituh aku ber-overnight dengan member member aku. Sebenarnya aku neh bukannya suka sangat kuar malam. Bahaya la. Takut. Tp yang neh kuar ramai2 dengan member member. So, takde ah terasa takut sangat an. Ha, yang penting GIRLS only! Laki laki tak dibenarkan. HAHA. Aku rase tuh jelah overnight yang paling paling gila aku rase. Huh.

Kemana hala tuju ktorg hari tuh? Oh ya, lupa nak bgtau. Ber-overnight pada malam merdeka! So, fikirlah sendiri ramai mane orang kat dataran, jalan TAR, dan di tempat tempat lain. Orait. Kemana ye ktowg pergi? Dari tadi nak bagitau tp menyimpang pulee. HAHA. 
  • Shah Alam
  • I-city 
  • Berjalan memenatkan kaki dan badan. Jalan TAR
  • Bangi seksyen 4. (tah,men taram je)
  • Rumah Ruby
  • Tesco semenyih
  • Kedai Bundle berhampiran Tesco
Aku akan memberi komen setiap tempat yang ktowg pegi lah. HAHA. Amboi kau, jadi pengomen tegar pulak sekarang. HAHA.

Shah Alam

Neh semua idea Jannah. Nak pergi PKNS lah katenya, I-city lah. Yang peliknya, nak pergi tempat tuh dowg tatau jalan sebenarnya. Ish3. Ktowg pergi kat sana naek 2 kereta. Aku bukan kat dalam keta jannah ye. Aku kat keta bersama farah, didi, iera dan amal. Oh, sambung cita. Nak tau cmne leh sampai kt Shah Alam tuh, seb baek lah tak sesat. Terima kasih kepada signboard2 kt jalan tuh. Tanpa mereka mmg ta sampailah ktowg walaupun ktowg tak bape paham sangat nak ikut jalan kat Shah Alam tuh sebab banyak sangat Seksyen2. HAHA. Seb baek sampai jugak. (melalut da aku neh). Buat ape je kat sini. 1st tunggu waktu untuk berbuka dan pergi ke I-city. Aku malas nk bercerita panjang, ktowg berbuka di Station Kopitiam dan grup2 jannah berbuka di Klang. Eh, yeke? Tah, aku tak tanya plak dowg. HAHA

I-city 

Agak excited jugak bila dapat tau nak pergi I-city. Almaklumlah, tak pernah pergi lagi tempat neh. HAHA. Kasihan. Ha, ade cerita aku tak leh lupa kat tempat neh. Untuk meredah ke I-city, aku diberi kepercayaan untuk membawa kereta untuk sampai ke destinasi. Untuk pengetahuan korg, da 2 tahun aku tak bawak kereta, last aku bawak masa ujian JPJ tuh. Pastuh, aku da tak bawak keta da. HAHA. Gila kan? Memang menempah maut tapi alhamdullilah aku berjaya membawanya. Sepanjang aku bawak keta tyme tuh, peh, macam macam dugaan aku dapat.
  1. Naseb baek tyme naek bukit aku tekan minyak sekuat hati. (guna kaki lah. adush!) sebab keta da nak terundur kebelakang da! Tuhan je yang tau cmne aku rase tyme tuh.
  2. Mase nak balik, turun kat tempat parking tuh, kan ade selekoh nak turun ke bawah kan? Korg leh bayangkan tak? Ala, turun nak carik tempat keluar tempat parking tuh. Ha, boleh pulak aku tertekan minyak sekuat hati. VODO. Seb bek aku neh cepat bertindak. Kalo tak memang kena ganti ah keta keta yang ade kt tmpat parking tuh. Dengan cepat aku tekan BREAK. Kuat kot bunyi break aku. HAHA. Aku da cuak da. Dan dan tyme tuh gak member aku kata suh tukar driver. Cis. Takpe. Cuak aku tak ilang lagi. Aku tak leh bawak keta. Lek dulu. Member aku suh rilek dulu, tapi diowg membebel punya lah. Panas je aku dengar. Aku cakap " kowg skg neh da ade kat mane? selamat kan? da, diam." Dowg semua senyap. HAHA.
Ha, tuh lah yang terjadi. Experience weyh. Da 2 tahun aku tak bawak keta. Hati kena kental beb. Hoho. 

*ade ape kat I-city? bosan sungguh. Takat pokok2 berlampu, ceh. Aku pun bleh bt gak. HAHA.


Ha, tempat tempat yang laen tuh aku malas nak bercerita sebab tak best pun. HAHA. Aku letak jelah gamba untuk tontonan umum. (ewaahh) HAHA.















*oh ya. lupa plak. da nak raya da kan? jadi tak terlambat kan nk wish? selamat berpuasa! ;)

0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab