Followers

Kau salah.

Semalam korg tengok tak bola? Argentina lawan German? Tengok? Bagus. German menang kan? Hah, betulah sangkaan aku (padahal aku ingat Argentina buleh menang. Cit). Bak kata member aku "Messi maen macam gampang!" Hahah. Da kalah tuh kalah jelah. Nak buat cmne. Takde rezeki nak menang. Aku tengok pun German bapak lak aiii. Laju gilakk dowg lari. Kaki + stamina mereka, WOW! AAAAAmazing. Aku ta buleh tengok bola neh. Berdebar je rase (padahal bola je pun). Buleh sakit jantung aku tengok bola neh. Aku tengok kejap je masa German da score 1 tuh. Aku sempat gak tengok Maradona gelisah alah resah. Kasihan aku tengok si debab tuh. Dengar citer, kalau Argentina menang die lari bogel eh? eh yeke? ke die sanggup bogel kalau Argentina menang? Tah, aku tatau. Aku men cakap je. Hahaha. Yang si debab neh sanggup berkata begitu kenapa? Gila berlagak kot kau. Ish3. Sebab tuh kot Argentina kalah.. Opps. Bukan aku sorg je kate begitu, nah, kat facebook belambak org ckp cmtuh. Neh smua salah si debab tuh. Tah, pape jelah.

Aku tak amek port sangat pasal bola neh (konon je). Bukan dapat pape pun. Lainla kalau amek port pasal bola, aku leh jumpa abg CR aku ke, Lampard ke, Maradona ke (ehh??). Baru puas hati kalau amek port pasal bola neh. Neh tade ape dapat. Bosan lah cmtuh. Da la Portugal OUT! Uish. kuciwa hati saya. Brazil pun sama juga. Tah pape tah maen. Ah, peduli kan. Kita tengok je sape yang menang World Cup neh.

(gamba diblurkan dibhgn tinga si debab neh. tindik2. namaw2)

*Dialog semua tuh hanyalah rekaan semata-mata.
Gambar sumber ihsan dari RTM FIFA.com
Gambar diatas berdasarkan perlawanan bola diantara
German VS MaradonaArgentina semalam.
German (4) - Argentina (0)


p/s: Aku sokong portugal pun sebab ade abg CR. Tapi da kalah, jadi aku ta sokong da portugal tuh. David villa pun buleh tahan juga kan? Sokong Spain la pulak plus German juga akan aku sokong kalau dia menang lawan dengan spain nnti. Haha. (dasar tak setia betul. Hahah)

0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab