Followers

Eh, samalah dengan aku.

HELLO!

Hari neh mood aku tak bape nak ade sangat lah sebabnye masalah pergadohan kecil diantara rakan baik zaman sekolah dulu. Sudahlah, kang bercerita pasal die, buat aku sakit hati je, mencarut, meraban dan seangkatan dengannya. Ya, saya sangat terkilan dengan ape die buat. Enough is enough!

*************************************************

Oh ya, lupa nk ucapkan SELAMAT BERCUTI kepada pelajar sekolah menengah,rendah, tadika dan terutama sekali pelajar U dan Kolej. HAHA. Seronok bercuti? Bagi aku tade meaning bercuti neh kalo takat dok umah mengadap laptop 24 jam, then, 2ggu masa berbuka bersama keluarga. Mana pergi shopping raya? Aku tade hati nak bershopping buat masa sekarang neh. Malas nak berhimpit dengan manusia manusia. Lagi 1 yang membuat aku malas untuk bershopping, DUIT. Mana nak cekau duit oih? Takat duit elaun RM265++ (amboi  ade ++) bek tak payah la. Dok umah goyang kaki jelah. HAHA. Tersangat bosan. 

************************************************

OH. Baru aku ingat. Kita mempunyai minat yang sama. Betul tak didi ? Sebab ape aku cakap cmtuh, sebab arituh aku bukak webcam, cepat je ko datang kat aku nak tangkap gamba kan? HAHA. Aku neh lagi ah, pantang nampak kamera mmg ta hingat donia. So, aku hanya boleh letak beberapa gamba je. Yang laen tuh sangat tak senonoh lah. HAHA. :) 


Aku suka gamba neh! :)



boo-yah!

*comel gak kau rambut kerinting weyh. HAHA

1 juta orang berkata:

armz_hannz said...

hahaha..sengal gler smua gmbar2 ko n dd tu..hahaha

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab