Followers

Pabila bertemu semula rakan lama. PART 2

HELLO again.

HAHA. Ta sabar rasanya untuk part 2 bertemu rakan-rakan lama. Kau ta sabar? HAHA. Tipu lah. Aku tgk kau rilek je. HAHA. Okeh-okeh. Neh bercerita pasal kat kenduri kawen mmbe aku punya kakak merangkap kawan akk aku jugak lah. Aku pernah berjiran ngn mereka suatu ketika dahulu. Pernah la bermain bola bersama, semualah. HAHA. Imbas kenangan lalu kejap. Hee~. Okeh sebelum tuh, aku nak ucapkan tahniah la untuk Kak Rab ngn suami sebab da selamat diijabkabulkan pada 6 June 2010. Alhamdullilah. Aku tgk ramai berduyun tiba di kenduri kawen kak rab. Tahniah sekali lagi untuk kak rab. Sangat awal jodoh dia sampai. Bagus betul. Pasneh pikir pasl hal keluarga pula. Kitaran hidup kan. Heh?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okeh. Nak dijadikan cerita.... Dalila merangkap adek kak rab dan juga kawan sekolah aku telah mengajak mmbe-mmbe yang lama untuk dtg kenduri tersebut. Ha, disamping itu juga ia terus dikatakan sebagai "reunion" sebab ramai kot yg mmbe-mmbe lama dtg berjumpa kembali. HAHA. Rindu seyh. Ade yg makin berisi, comel lote, hah, semua ah. HOIH. Tbe-tbe rase rindu nak balik sekolah menengah balik. HAHA. Ha, disaat ktowg sedang sibuk berborak sesama sendiri, tiba-tiba mmbe-mmbe laki blah pergi lepak kt lombong yg berdekatan dengan kenduri kawen tuh. Ktowg yg dok kt side belah pmpuan semua pelik. Apehal dowg blah? Tadi elok je dok makan, borak-borak, hisap rokok semua. Ape sudah terjadi? Untuk menjawab persoalan semua tuh, ktowg pn pergi join mereka-mereka yang blah secara tiba-tiba. Makin jauh aku tgk dowg lepak. Jauh dari khemah. Apehal neh?

Kowg tau sebab ape? HAHA. Sebab dowg kena HALAU dengan sorg makcik! (tah sape tah). HAHA. La, patutlah time dowg blah tuh, dowg gelak-gelak. Cilaka je perangai masing-masing. HAHA. Kena HALAU sebab bising terlampau. Ha, tuhlah. Jumpa mmbe lama sampai ta hingat dunia. RINDU sangat! :D Hohoo. Tapi tuh la kot kenangan yang paling besh bersama mereka walaupun hanya mereka je yang kena halau bukan ktowg. Heheh.TERBAIK! :D 


*sangat susah nak jumpa mereka-mereka neh sebab masing-masing busy. Huhuu


Tahniah Kak Rab & Suami.http://www.emocutez.com


*walaupun muka mereka nmpak cm muka nak kena penyepak sorg-sorg, aku tetap syg mereka. :D


0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab