Followers

Pabila bertemu semula rakan lama. PART 1

HELLO!

Ya. Sudah  15 June 2010. Cepat masa berlalu dan cepat jugalah cuti semester akan berakhir. Hohoo. Sangat kejam! Kenapa cepat sangat abeh cuti woi! Mahu lepak lagi lama la weyh tyme cuti-cuti. Adoii..YA. Cuti. Ape aku buat tyme cuti? Sudah tentu aku hanya ber-on9 merosakkan mata aku. HAHA. Bgn pagi terus on lappy dan terus ber-on9. Hoi. Sangat lah tidak sihat. Sampai bila aku nak terus hidup bercuti begini? Bukan tak mahu keluar rumah tapi keadaan diri, sekeliling dan macam-macam lagi menyebabkan aku malas nak keluar rumah. Lagi-lagi sekarang neh pun tgh hujan kan? So, lagi malas aku nk kuar rumah. HAHA.

------------------------------------------------------------------------------------

Cuti juga menjadikan tumpuan utama rakan-rakan lama untuk mengadakan REUNION besar-besaran [kononnya]. Tak kesahlah. Kalo mmbe-mmbe aku neh, tyme cuti je ajak kuar. Bukan reunion namanya. HAHA. Kalo reunion, dalam 2-3 tahun tak berjumpa, tak bertego sapa. Ha, amek kau. Da jumpa mulalah mulut tuh lanchang berkata " wah, ko da gemoklah sekarang! HAHA" mmg cilakalah siapa yang jumpa aku cakap kat ak cmtuh pada masa akan datang..Itu pun kalo berat badan & badan aku semakin berisi. Memang aku cili mulut depa yg berkata sedemikian. HAHA. Ehem. Sebut pasal reunion neh, baru-baru neh adelah buat reunion yg dihadiri oleh beberapa org sahaja mmbe-mmbe aku. Tp takpe. MERIAH wokk! Rugi lah sape tak pergi arituh. HAHA.
Aktiviti yg dibuat?

 makan MCD
berjalan ta tentu hala
Jumpa iqeatbal & the geng kt tempat bowling
KARAOKE
pulang ke rumah


Tuh jelah aktivit yg dibuat. HAHA. meriah kan? Hehe. Tp siyes aku ckap, yg neh punya perjumpaan paling besh lah!  :D TERBAIK!




yes! aku lagi tinggi dari nasihah! :D
 *klik untuk tumbesaran.
 **neh je sebahagian gamba yang aku mampu upload. :D


Gambar dibawah hanya hiasan semata-mata. 
Cerita disebaliknya akan dicerita kemudian. :D
( ayat cm kel--- )






korg memang terbaik! :D
**akan bersambung....

0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab