Followers

mari menuju ke medan PERANG!

Bulan mei. Yah. Bulan inilah yang  aku nanti-nantikan untuk sem ini. Har har har. Pehal aku menantikan bulan mei neh? Of coz ah sebab FINAL EXAM. Hahaha. Sangat menakutkan bila berkata tentang perkara itu. Tetapi lebih menakutkan bila berkata pasal kematian. [ape kes?] okeh, kang menyimpang jauh pulak.

--------------------------------------------------------------------------------

Untuk menjelang FINAL exam neh, persiapan mental & fizikal aku ta bape nk kuat lagi sebab aku dalam keadaan angan & sedar [ceh, cm lagu mawi la pulak]. Cop2. Fizikal aku da sedia da. Mentaliti aku neh blom ckup power lagi. Hahaha. Oleh itu, aku membuat keputusan untuk tidak ber-on9 selama 3 minggu aku menghadapi exam. Sampaikan aku tak bwak lappy & berukbeng aku pulang bersama ke kolej. Yah, semata-mata untuk mengelakkan dari ber-on9. Tapi ternyata aku tewas! OH-EMM-GEE. Bukannya ape. Aku g blik mmbe aku, depa tgh syok ber-on9. Aku pn ape lagi, tumpang sekakilah! HAHA. Neh pn nk m'update belog, aku pinjam sat lappy + wireless KPM neh. HAHA. Laju ah jugak. Laju mcm siput! =.='.


So, rasenye tuh jelah kot ak nk mengarut cm tah pape neh. Aku update pn untuk memuaskan je ak pnye nafsu ber-on9. HAHA. Okehlah! Doakan aku && semua-semua pelajar KPMB dapat menjawab EXAM dengan cemerlangnya! Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar & mendapat keputusan yang MANTAP! :) AMIN! :)(:



jadual pekse aku. [klik untuk tumbesaran]


hoi kalian. buat leklok haa FINAL nnti. :)
neh buat aku lagi berkobar-kobar nk jawab FINAL neh. HAHA. credit to FARHANA

si pelat "R" [gamba dibawah] ngan wani [atas]. GUD LUCK weyh! :)

p/s: orang sibuk nak bercuti, kitorang sibuk nak "berperang" =.='

--lagi satu, gamba katun aku lukis kt atas tuh inspirasi dari si dia. HAHA. :)


1 juta orang berkata:

Anonymous said...

knpa blog kamu xda pasal saya...
saya sedey..huhuhu

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab