Followers

Aku tembak kau, kau tembak aku.

 Jadi, tamatlah riwayat aku sebagai sebatang pensil. (apehal tiba-tiba neh?) Tehehe. Poyo jelah eden neh. Baiklah, bukan nak berdebat ataupun ape, cuma mahu berkongsi pengalaman bersama korg je. (ceh, ayat cm kimekk je). Benda neh da lama da, eh tade lah lama sangat, 20 JUN 2010. Da lama da ke? Tak kan? Tah.. lantak ah. Ape yang pasti, tarikh tersebut aku takkan mungkin aku lupa sampai tamatnya riwayat aku sebagai seorang hamba Allah. :)

 Kenapakah aku berkata sedemikian? Sebab tarikh neh la berjumpanye kembali bersama teman-teman untuk kali ke-3. eh, yeke? Ah, pedulik kan. Dengan hasil perbincangan Ain dan Safi untuk membuat permainan tembak-menembak antara satu sama lain (paintball, kan senang ckp direct. ceh), akhirnya ia mendapat persetujuan ramai untuk menyertainya. Tade lah ramai sangat. Erm adelah dalam, 1,2, 4, err. Aku pun ta pasti. Mungkin dalam 20? yeke? Uish ramai jugaklah kan? Tehehe. Pada mulanya, neh hanya cadangan semata-mata, tak tahu la pula si ain neh amek risiko untuk menganjurkan benda neh. TABIK lah untuk ain! Wa caya sama lu lah!  Semoga dimasa akan datang, kita buat lagi besh daripada neh! :)

OH ya! sebelum terlupa, lepas ktowg bermain paintball, ktowg smua pergi ke FRIM untuk mengadakan upacara membakar rumah itik a.k.a ikhwan BBQ di rumah itik. Overall, ayam sedap tapi aku hanya dapat makan 1 je. Sangat tak best! Len kali buat lah ayam byk2 ye. :)

Okeh, tuh jelah kot yang perlu korg tau. Hah, lagi satu. Pegilah try test bermain paintball tuh (ye aku tau kowg da penah men). Badan aku lebam-lebam akibat ditembak oleh rakan-rakan. Terima kasih. Naseb baek da ilang kesan lebam tersebut. HAHA. 1st time kot maen benda neh! SYOK wookkk!!


------------------------------------------------------------------------------
*SIGH--penat dan secara jujurnya aku malas sebenarnya nak bercerita panjang (padahal idea da kering kontang da neh) korg tengok jelah gamba yang aku tunjuk. Judge sendiri best ke tak. :)



semua pakat nak kenakan itik. komunis lah sangat. ceh.

 team aku. :)


 no komen.


practice makes perfect! :)



setelah kalah dalam tembak menembak (ala, terbagitahu pula)



pembahagian kumpulan untuk maen kali ke-2


 sumpah aku suka gamba neh! :)
 aku kelihatan sangat segak. kan? (jujur jelah)
http://www.emocutez.com
 ------------------------------------------------------------------------------------------



iqeatbal mmg terbaik. :)

  si gigi besi yang cantik. :)

---------------------------------------------------------------------



mereka terbaik. aku pun termasuk sekali kan? kan?


batak nak maen buaian sampai ade budak lari sbb aku sergah dia semata-mata nak maen buaian. =.=''


komunis. ceh. neh lah itik a.k.a ikhwan. penganjur BBQ. tengs!

1.
2.
BBQ telah bermula. 1+2


takde gmba semua orang lah. http://www.emocutez.com

Tersangat penat. update pun lari tarikh (peduli ape aku). Overall, TERBAIK! http://www.emocutez.com

0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab