Followers

Kau suka, Aku suka. Jomlah kita kawen.

Cuti. Ya cuti. Sebut pasal cuti, Oh ya. Da nak abeh da cuti rupanya. Dok golek-golek, ngadap laptop, on9 ta kira waktu, cm orang sewel. Minggu depan da kena balik kolej. Macam tak percaya pula. Aish. Kenapalah bagi cuti cepat sangat? (ape aku merepek pun aku tatau)

Oh ya, arituh keputusan peperiksaan telah diumumkan. Tahniah la kepada pemenang bertuah yang berjaya mendapat keputusan cemerlang. Termasuk aku. (sebok je) Tahniah sekali lagi. Kepada yang kurang berkaliber tuh, takpe, semester depan ang buat la leklok. Sem last baii. Tak sabar rasanya nak abeh kan DIPLOMA neh! HAHA. Kompem aku 4 flat sem dpan sbb aku da berazam nk struggle nak mampos untuk sem depan. HAHA. (ckp je lebey.tuihh)

Sebut pasal result exam da kuar, result budak2 yang dapat dok ostel pun da kuar. Alhamdullilah sangat-sangat sebab aku terpilih untuk duk kt ostel tuh lagi untuk kali terakhir! SYUKUR! :) kepada yang tak dapat, mungkin en musa jeles ngn korg kot. Tehehe. Try jelah bt rayuan untuk duk di ostel tuh. Tak payah dok luaq bazir dwet ja. Hooo. Lagipun, ta bes dok luaq tuh. Asyik tau cte pasal ade antu je kt blok umah luar tuh. Cuakz lak aii. Orang yang bersemangat kental, jati diri yang kukuh je kot yang boleh hadapi smua tuh. HAHA. Baguihhh.

Entri tade kena mengena dengan tajuk. HAHA.


p/s: sebut pasal kawen, ramai oh mmbe2 aku yang da kawen. Aku neh bila lagi? 



0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab