Followers

Welcome Back Brahhhh!

Assalammualaikum w.b.t,

1st of all, aku nak gelak boleh? HAHAHAHA. Okay enuff. Kenapa aku gelak? Sebab..sebab..sebab aku teruja nak update balik blog aku neh. Muahaha. Pergh, lama gila aku tinggalkan since Jan 2011. Gila lama. Sorry sayang. I bukan tak nak update, tapi macam2 jadik, so takde mase nk update. Boleh gitu? HAHA. Okay, okay. Aku nk update pasal apa neh? Aku pun tak tau. HAHA.

Oh ya, sekarang neh aku dah sambung study kt MMU melaka. Tempat tuh not bad la. Ramai cinos, indios, foreignerous dan kaum paling manoriti kt situ melayuous. Hahah. Sedeh! Camno nak usha laki2 kacak, tampan dan trang tang tang? HAHA. Tapi sebenarnya, laki melayu ramai. Kalau nak tengok ramai ke tak, tunggu tyme final. Mmg belambak laki2 tuh kuar. KACAK wa ckap lu. #TrueStory. Kaya pun kaya. Tapi tengok cm high profile sgt. Tak nak lah. HAHA.

Paling tak boleh tahan tuh, nigga2 dan mamat arab kt situ semua kaya kaya. @_@ henpon smua stok Iphone je. Puihh. Gila vavas. Tapi kan... Kesah plak hakuuuu kannn. HAHA. Ape aku cuba sampaikan neh? Ah, pedulikan sbb neh kan blog aku. Lagipun ade ke org bace? Muahaha. Aku tunjuk gamba jela ye kat sini sebab aku dah takde idea nak tulis dah neh. *padahal baru starting kot* HAHA. 


Okay, Challo bete!

p/s : wanna be my chammak challo? HAHA


Abrar yaww. Roti canai je mampu. 

Overnight laa konon. Hahah


YA! Aku tau aku buat DUCKFACE, shoot la aku kalau berani. HAHA
*jusco*

Meja Study :)


Luka dilukai. Luka pertama aku kt MMU. 
Tengs tingkap balkoni T_T

*Dah lah. byk sgt gmba. haha. esok lusa aku update lagi ye? Babai. :D


0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab