Followers

pulang.

Pulang. Dalam erti kate lain,balik. Hahah. Betul. Eh,suka akula,ak nk tulih ape. Hehe. Ye,arineh mari lah kita pulang semula ke kolej. Hooyeah! Jmpe lecturer-lecturer terchenta. Mmbe-mmbe yg smuanya merindui aku. Hahaa. Perasan. Biar ah. Mane tau btul ke. Hah. Tibe-tibe rasa malas mula datang secara slow-slow. Gila betul. Malas nk pulang ke kolej. Lagi-lagi bila dowg kate "balik kolej pas kul 5" Pada aku,ta pyah blik pn takpe. Balik je senin. Hahah. Tp disebabkab ade klas ari senin, aku terpaksa gagahkan diri pulang pada arineh. Hehe. 

---------------------------------

Jadi. Blog neh pn akan terbiar begitu sahaja dalam masa beberapa arineh! Maafkan daku. Bese ah idop sebagai pelajar neh bz memanjang. Makan ta tentu, tido ikt suka, assgnmt belambak, test yg sgt best. Hah. Tapi takpe,,mggu depan aku cuti lagi! HEAVEN! Baiklah. Sebelum mengundurkan diri,,sila jaga diri anda memasing. Jatuh bangun adalah tanggungjawab anda sndiri. Sekian terima kasih.




Kim Heechul. 
Weyh,aku rindu kau. [cepat dtg M'sia. Ade jodoh kita jumpa]

Maaf. gambo neh letak kat sini sebabb aku rindu terlampau kt mamat neh. Tade kena mengena ngn cte diatas. Sekian terima kasih.



0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab