Followers

berubah.

 http://www.emocutez.com
Assalammualaikum. Walaweh. Da lme kott aku ta buat entri / update kt blog aku neh. Peh,,slalunye aku ade ah selit-selitkan memori aku dlm blog neh. Tp,,,,disebabkan tenet cm siput..nak pnjam akk aku pnye..Die ta bwk blik. Aiyaaa..mmg ah ta bleh nk update. Lngsng hilang selera nk updatekan blog terchenta neh. Haha. Ha,berbalik pada tajuk..BERUBAH. ye.Berubah. Tentula aku ckap pasl manusia.Haha. Pasal hal diri sendiri. Heh. Manusia senang berubah kn? Lagi-lagi kalo org mcm aku neh. Hah. Mmg sgt senang berubah emosi,hati, perasaan dan seangkatan dengannya. Tapi bukan dengan cara paksaan. Untuk pengetahuan kowg, aku neh sangat cepat benci someone. Even die tuh aku sgt2 minat. Ha,, tatau nape. Huhu.

---------------------------------------------------------

Nak dijadikan cite. Adela sorg akk kt dlm klas aku neh. Umur die 2 taun lbey tua dari aku. Hah. Da name pn akk,,mstilah tua.Hee~ Haa,,die neh mmg jenis yg agk suka cmpur umah tngge org. Hah. mama-razzi ah. sebok je. Tampa kang!. Heh-Penah die tego ak suh berubah jadik sopan-santun,lemah gemalai,ckap pn slow mo. Aku dengar die ckap cmtuh,,,halamak..pehal lak minah neh suh aku berubah lak an. Sape ko? Haha. ye2. Mmg kne ade perubahan kt diri aku neh. Heh.  Untuk menyedapkan hati seorg kakak. Aku pn testing2la b'ckp lembut. Sore pelan nk mampos. Nk slow mo kn? Ha,,mmg sgt slow mo aku cakap ngn org. Heh.

Tapi apabila perubahan yg sperti akk tuh nk kn..smua mengutuk aku. hah. Apehal?? Kate nk suh aku berubah. Aku berubah ah. Neh nk mengata aku pehal plak. Aiyaa. Salah satu ayat dowg:
"Ta pyah ah izza. Geli je aku tgk ko berubah jdik sopan. Menyampah. Gedik."
Hah. Pulak da. Tadi kate suh ak berubah. Blablabla. Bila da berubah,,mcm2 ko kate. Aish. Len kali mlas ak nk berubah sbb kowg. Biar aku berubah dgn sndirinya. Aku amek la kate2 kowg suh jdik pmpuan lmbut. Blablabla. Aku neh da ckup lembut ape. Kowg je tatau. Hehe.

Baiklah. Kesimpulannya, perubahan harus dilakukan dengan rela hati. Bukan dengan cara paksaan. Tapi kadang-kadang paksaan berkesan untuk sesetengah org. Mungkin aku kalis paksaan yang terlampau. :)

p/s: kowg nmpk je aku neh ganas,macho. Tp dlm sape tau? Renung-renungkan & selamat beramal.

http://www.emocutez.com



0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab