Followers

Bila?

HELLO !

Hey, lame da aku ta update belog aku neh. HAHA. Ha, yang tengah practical, cmne keje? Mesti penat je ann. Hoho. Lek ah. 3 bulan je pun tp kalau bos korg nk korg keje lagi kat situ pn okeh juga sbb ade 3 bulan lebey an. (=.='' ape aku ckp neh). Sudah sudah. Selamat bekerja la korg korg ye. Ha, logbook jangan lupa buat. HAHA.

------------------------------------------------------------

Haishh. Bekerja neh memenatkan tahu tak? Iye baru aku tahu skg sbb neh 1st tyme bekerja. HAHA. Bekerja pula dengan cha ya nun alip, mane tak penat. Bergerak kesana sini. Naek lori. Peh, penat penat. Oh ya, aku lupa nak bgtau aku keja ape. Aku neh keje bwh sykt marketing ye adek adek. Mempromosikan brg2 tuh pn under sykt aku neh. Promosi apakah? Oh. DR SUKIDA. Tahu kah anda? Ala, yang Chef Wan jadik die pnye duta tuh. HAHA. Lahh, tatau jugak ke? Nah, neh la die Dr sukida tuh. Heh.



ensem kan chef wan? muka die da macam muka bos aku da. =.=''


So, tuh jelah kot  yang aku nk cte. HAHA. Jumpa die laen hari laa pula ye. Babai :)

p/s: bila laa nk abeh prctical neh. aishhhhh

0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab