Followers

Betul la tuh.

Hari makin hari.Cuti pun da nak habis. Aku pun da bosan asyik menghadap laptop neh tiap hari. Bukak je mata, bergegas aku ke laptop (sebelah aku je kot) untuk ber-on9. Sangat tak bagus. Dengan air liur basi berbekas dimulut, gigi busuk tak gosok, rambut serabai ayam, terus-menerus je aku pergi on9. Paling fed-upnya, da rushing nk ber-on9, bukak je facebook tade 1 pun notification! Oh, memang mencabar kejelitaan aku betul. Pastuh, aku tidola balik. Hahah. BEST! BOSAN!

Oh ya, aku sedih. Sedih sangat. Eh, kowg pun sedey jugak ke? Ha, aku tau sebab ape, sebab da nak abeh cuti kan? Dat's why lah kowg sedey. Betul tak? (tak betul pn ape aku kesah. Haha) Neh aku bersedey sebab lain. Mmbe aku kebanyakannya tak dapat dok kat ostel tuh lagi. HAMMAIGOD! Abes lah aku dok kat ostel tuh. Aku rase aku akan jadik pendiam, takkan bertego sapa dengan sesiapa pun. Yelah, aku neh bukannya peramah sgt pn nk bertego org. Kalau ade mmbe disisi, aku akn byk bercakap, dan dengan otomatiknya aku juga akan menjadi rajin untuk bertego orang. Huh.

Tapi, nak buat cmne. Yang dapat dok ostel tuh pn org2 yang penting je. Yang aktif, yang ade jawatan dlm kolej je yang wajib akan dok kt ostel tuh. Aku rase aku bernaseb baik dpat ostel sebab aku ade jawatan penting kat ostel tuh. Takde aku tak cerialah ostel tersebut. Kowg tau kan ape jawatan aku? Ye. Kowg mmg hebat. Jawatan aku sebagai KETUA KECERIAAN menyebabkan aku masih lagi di ostel tersebut. Padahal aku tak buat pape pun. Haha. Setakat ampu budak2 neh suh bayar je. Aku cakap nak beli barang sebab aku kan ketua keceriaan. Hahah.  Haipp! Kowg jangan pk ak makan duit tuh plak. Aku beli lah jugak barang2 yang diperlukan. Pastuh terbiar gitu je sebab aku mlas nk hias-hias. Hahah.

Semester 5 da nak stat da next week. Oh, semoga berbahagia di semester baru. :)

p/s: hari puasa pun hampir tiba, puasa da abeh ganti ke belom?


0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab