Followers

hari ini berwarna merah.


Merah mak nyaahh aku arineh. Hahah. Dan arineh juga ketidakadaan mood juga berlaku. Hah. Besela. Student. Bila da dpt esaimen belambak cm haremmm [tade ah belambak sgt] haha. Semua kne maki, semua kena marah. Juga, jika kita beri mesej kepada seseorang, dan die tidak membalasnya..pastinya ianya akan menghangatkan jiwa raga anda. Lagi-lagi, mesej memohon maaf. Hah. Sudahla kita memohon maaf, tak dilayan. Pedih. Seperti dirodok lembing.[betul ke?] lantak angla. Malas da. Cukup sudah aku memohon maaf. Sebab mmg salah aku kn? Padan muka aku. Haha.Sudahla. Merepek da aku neh. Tata.


p/s: im so sorry but i love you! :(




3 juta orang berkata:

baincardin said...

Jom selamatkan harimau! ^_^

IZZA said...

huh?

Anonymous said...

haha. perlu ke bt bende nih? ceh

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab