Followers

Biarkan hati berbicara.



1st update untuk tarikh 20 Mac 2010.  Hari ini juga hari paling bersejarah untuk aku.Sebab ape? Sebab tak dapat pegi konsert SUPER JUNIOR kt stadium bukit jalil. Mereka datang Malaysia la weyh! Wuuu~ Meronta-ronta aku nak pergi melihat KIM HEECHUL beraksi bersama mmbe2 die. Tapi apekan daya...Sebagai pelajar yg dapat elaun tiap-tiap bulan 265 je, tidak cukup bagiku untuk jenguk-singgah-bertemu dengan mereka.Bukan ta mahu untuk menyimpan duit,,bagi aku, ckup je kalo aku simpan duit elaun tuh. Kumpul smpi lebam.Tp ape kn daya,, nk simpan duit banyak pulak benda nk beli.Menyampah nyahh..~~ Hahah.Da la aku neh jenis yg susah sikit nk simpan duit. Ade je barang yg nk dibeli. Wuu~ tp takpe. Kali neh mmg tade rezeki aku nk jumpa mereka,,tp mane tau 1 hari nnt aku terserempak mereka di mall-mall. Hahah.Mane tau, mereka tgh bershopping,,nmpak je heechul..aku terus pelok die. Hahaha.Gila gatal aku neh. Hahah. --------- sudahla. Aku nak pegi mandi. Bau busuk da menjengah persekitaran sekeliling aku neh. Heh? betul ke ayt aku guna tuh? Hahah.


 SUPER JUNIOR! 
[jerit hati kuh yang tgh meronta-ronta nk pergi]

KIM HEECHUL
[ye syg. i tahu. tp ta ready utk jumpa dgn u lagi. Bhahaha]


p/s : [ape kne mengena ngn tajuk entry neh??]

4 juta orang berkata:

Perempuan Kachak said...

i nk jd org gojes 1st komen..:)
sedey jugak xdpt jmpe kibum syg.. tp xpe lah, nnti msti die 3g jgk kan.. haha..

IZZA said...

haha. trimas syg! huhu. da la yg g neh 10 org je. ta besh kalo ta jumpa smua. huhu.

Perempuan Kachak said...

10 org saje? syg aku ade x?

IZZA said...

mane ade. ak tgk video yg die kt airport pn ade skit je. 10 jela. ko tau, kalo la kita ade kt airport arituh, msti dpt salam. sbb ta ramai org. dowg ikut jln laen sbb nk elak dr fans! :(

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab