Followers

Tag..saat2 yang slalu dinantikan dgn keterujaan melampau...tettt...NOT AT ALL...tapi xpela..kadang2 tag ni bagus gak...

Syarat-syarat :
Jawablah soklan dibawah sesuka hati anda.
Dah jawab, tag lagi orang yea.


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
ym ngn SHIFA & MESZ.

2. 2 jam yang lalu?
bt assgmnt LAW yg besh,,haha [gelak jhat]

3. Minggu lepas?
sebok blaja la kt kolej. aiyoo.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
a) Super Junior- It's You
b) After School - DIVA
c) 30H!3 - STARSTRUKK

5. 3 binatang yang anda tak suka?
a) BABI....omg...bwk wabak jhat! BENCI!
b)Cicak..yek. xtau npe. sgt yek~~
c) lipas. BUSUK!

6. 5 fakta tentang anda?
a) A student aspiring to become a business women yg berjaya!
b) Suka main boling,tengok wayang,masak,shopping dan blogging
c) sgt ske dgn SUPER JUNIOR
d) mmg sgt ske ikan keli smpi ak naek muak asek tgk ikan keli je. ;P
e) mulut puaka tp ati kuh CIRIT~ hehe

7. Tahun depan mungkin anda?
abehkan diploma! yeah! leh smbung DEG pastuh..insyaALLAH

8. Saya tak reti sangat…
men bola jaring. sbb game tuh sgt sy benci. xtau npe. wuhuu~~

9. Saya pandai …
Bt mmbe sy cpt nanges. haha. dedicate to : eira ;D

10. Kawan saya…
x terkira....SHIFA mmbe baek!

11. Saya ada…
macam2.....macam2 ada...

12. Saya seorang…
pompuan..19 tahun....sedang belajar dgn gigih...mempunyai dua ibu bapa penyayang...4 adik-beradik termasuk saya...

13. Adik saya…
owh. sy xd adik. :D

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
a) Internet – Boleh guna internet berjam2 tanpa melelapkan mata...
b) Keluarga – Keluarga tersayang...
c) Kengkawan- Gile2...

15. Bilakah pertama kali bercinta?
darjah lima...time cinta2 monyet berleluasa...hoho..cinta pertama g2..walaupn cinta monyet

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
sy neh cpt merajuk. weyh..mmg cpt sgt merajuk. luar nmpk ganas dlm ati cirit~ hehe

17. Saya rindu…
Semua yang merindui saya...apekah?

18. Saya tak sabar…
Nak mempunyai rumah sendiri....kereta sendiri...kerja sendiri...nk jmpe HEECHUL~

19. 5 laman yang anda slalu layari?
a) Facebook
b) Blogger.com
c) Myspace
d) website KPM sbb nk donload note ;D
e) Youtube


20. Anda mahu tag?
SHIFA
SEPUL
AKMAL

0 juta orang berkata:

Related Posts with Thumbnails

ShoutMix chat widget
chat widget
 
Copyright © ROCK & GO !
Design by Metalab